...jag visste ju det =)

...att det skulle bli en bra dag - och det har det varit oxå!
 
Som sagt var - det finns 'up's and down's' och idag var en 'up'... !!!!
Ja, det blev ju gårkvällen oxå i o f s... så.. jajaja..
Sitter & dräller på en mängd sidor ute på nätet... söker ett par jeans som jag vet exakt hur dom ska se ut...
grejen är bara att jag vill ju givetvis hitta dom till så rätt pris som möjlligt ;)
(Jag har en bra ekonomichef, mig själv...the worst kind!)
 
 
Anyway - this are the One! Och ofc har ju V oxå spanat in dom - få se bara när dom landar i  våra garderober...
Även om det absolut inte är min stil... så har jag ett vansinnigt 'desire' efter dom just nu!!!
Det går bra för mitt lag utan fb oxå... saknar det inte ett dugg!
(ännu.... undrar bara om nån saknar mig...?)
Känner mig rätt 'ytlig' just nu, inget 'Wise Woman' för tillfället....Kan bero på att jag skrattat så jag har hållit på falla av stolen åt Sarah & Kiara..... Sjuk humor de lux, men kan ju  bero på att vi är rätt nära släkt =)
 

Kommentarer
Vickan säger:

Vi måste köpa matchande tröjor och grejer bara för att och vara som helan och halvan tycker jag ;)

Svar: Klart vi ska! Jackorna från Junkyard kanske...? <3
Mariana Johansson

2013-01-25 | 00:33:53
Bloggadress: http://emmavictoriaekman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback