...igår hände det inte mycket!

...jo, jag fick lagat min vindrutetorkare i bilen tack vare Benke =)
*glad tant Marris*
Det var en säkring som gått, fy fan vad jag tänker rätt, är bara för lat för att kolla sånt själv...
Ja, hur eller hur så fungerar den igen, förutom att nåt är vajs i själva 'spaken', men det kollar vi upp idag!
 
Annars är jag improduktiv som fan! Handen har gjort mig synnerligen handikappad, fatta att det är HÖGER hand
som gett upp... sjukt less blir jag!!!! Tur det är läkarbesök imorgon!!!
(lär bli buss ner om ingen vänlig själ kommer och kör....)
Och jag som hade en massa papper som skulle fyllas i... och det gick inte att göra det på datorn, därför beställde jag hem blanketterna....:( Motgångsvecka...nävadå???
 
Istället tröstar jag mig med att läsa/ se bloggar så där lite slumpartat....
 
Spiderchick's är rätt trevlig...  och Fitnessbloggen2013 bjuder på rätt trevliga bilder...
Givetvis slinker jag ju in till Vickan  oxå :)
Överlag så verkar Överkalixbor vara rätt bra på att lämna avtryck  på nätet - det gillas!
 
Dags att fylla på vätskebalansen i kroppen med lite koffein...funderar  på om jag skulle lägga ner det behovet oxå... har ju bevisligen gjort det i typ 3 veckor men sen så kunde jag ju dricka java igen... tror det är mina mediciner (SA) som leker med min kropp...
 
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback