...helt stört...

...vilken bra dag 'so far'...
 
Hängt gäng med J ett par timmar, hunnit se på en av mina favoritbilar (årsmodell & märke... ) och det är ju aldrig helt fel!
Kom hem till ett veritabelt kaos....och då menar jag kaos...
 
 
...det kanske inte framgår av bilden men Frank & Bruno har slaktat min nyinköpta påse
med kattsand... visste inte om jag skulle skratta eller gråta...men det var mer plats för skratt
som synes... att det sen tog nån timme att städa ihop eländet.. ja, men då fick jag ju fördriva lite
lite tid i alla fall =)
Hittade en annan av mina favoritbilar till salu.... ser ni att det står 'Marris' på den...?
Det gör jag ;)
 
 
....fast det är väl en sådär 50 olika bilar (av Amerikanskt ursprung...) som jag vill ha...
den äldsta är en Auburn -39..som gett inspiration till Buick's 'boattails'....
 
 
...nog med bilar och historia!
Peace Out!
 
 

Kommentarer
Lisa säger:

Jag älskar att läsa din blogg, alltid med ett leende på läpparna!
Saknar er!

Kram xtra dottern!

Svar: Tack <3...vi måste träffas och prata nå... alldeles för längesen...
Mariana Johansson

2013-01-26 | 21:32:45
Bloggadress: http://fordonsflickan.blogg.se
Lisa säger:

Det måste vi verkligen.... =)

2013-02-03 | 16:06:31
Bloggadress: http://fordonsflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback