...happyface =)

....just den här morgonen, är en sådan morgon när jag vaknar och känner att precis allt är möjligt just idag!
Kan bero på koppen av god java bredvid mig, att jag kunde somna om igen, att hundarna inte 'stökat' till det under natten... det är såna där ytte-pytte små saker som gör att i alla fall jag känner mig på bra humör...
Att sedan pengarna från FK strålar med sin frånvaro än så länge... är inget jag kan påverka, huvudsaken är att jag vet att dom kommer, idag, imorgon eller nästa vecka =)
(nångång senare i eftermiddag, när allt inte gått som jag velat är jag garanterat inte lika positiv...)
 
Lägger in en länk på min SuperNova från MH't i höstas... mammas lilla tiger <3
 
Norpatorps Nova
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback