...folk förändras... eller är det jag...?

...det kanske är jag...?
 
Fick mig en liten funderare idag på en av våra lokala butiker, där jag i ögonvrån skymtade
några personer som har/ har haft stor plats i mitt liv...några av dem under samma tidpunkter, en 
av dem fortfarande...
Och vi passerade varandra med ett 'tjena'...
Är inte det lite märkligt....? Men det kanske är så...som klyschan säger:
'människor kommer in i ditt liv, antingen för att dom ska tillföra dig något, eller för att du ska tillföra dem något...'
Fast det är precis lika klyschigt att sitta och ha vänner på facebook som du inte ens hälsar på när du ser dom...Men det finns guldkorn där oxå..Människor man blir glad av att bara säga 'hej' åt när man möts på byn, fast man inte umgås annars =)
Hur som helst... har jag passerat genom era liv nångång och vi inte har kontakt längre så hoppas jag att jag på något sätt har berikat det... kanske med mitt sätt att vara, med min (ibland alldeles för) sjuka humor, eller genom att bara vara jag... jag har säkert trampat (och gör det ännu) på många tår oxå... ibland omedvetet, ibland avsiktligt... men möjligheten finns ju att det finns en orsak till det i så fall...  ;)
Slutsats... det är nog både jag och andra som förändras? Eller..?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback