Wooohoooooo.....!!!

...kvällen är räddad!!!!
 

 
...även om det absolut s i s t a jag är, är en romantiker så är det ju ett måste att ha sett sista delen av filmerna..
(speciellt som jag nu har sett 8 av 9 Falk-filmer på 1 vecka och så även den som är på 4an ikväll)
Som komplement till romantiken så står även 'Death Race 3' på mitt schema, var det nån som sa att (ytterligare) en 'Die Hard'-film haft premiär i veckan? I så fall står den högt på topplistan :D
(och få höra det klassiska 'Yipee-kay-ye motherfu**er')
...mycket film blev det nu...and so it is!
Och nej, jag är fortfarande telefonfri - tills jag blir less...
Ska ha en lång fundering så småningom om reaktioner/ motreaktioner, men det blir när jag känner att jag kan lägga upp det på ett snyggt sätt!
Peace Out!
 

Kommentarer
Lisa-Maria säger:

Imorgon måste du vara kontaktbar, eller iaf lillasyster :-) tänkte komma förbi när jag är på väg till byn :-)

Svar: Nån av oss lär absolut vara det <3
Mariana Johansson

2013-02-17 | 19:03:02
Bloggadress: http://fordonsflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback