...tjohej..

Läget är detta:
 
Jag vs vintern = 1-0
 
Hittills obesegrad d v s inte sett åt ett par långkalsonger!!! (jag avskyr dom helt enkelt!!)
 
Middagen idag bestod av: ett gäng marinerade vitlöksklyftor, bacon stekt i ägg (inte 'med' utan just 'i') och lite Cremefraiche blandat med keso - yummie!!!
 
 
 
...kanske inte ser så mumsigt ut, men sjukt mättande!!!
 
Har slagit fler världsrekord idag dessutom, har hunnit med inte en eller två men FYRA vändor till Bränna, varav den ena till fots... här måste sparas energi så jag inte tar ut mig totalt =)
Och bara för att det här var ett totalt värdelöst inlägg så avslutar jag det nu, innan jag raderat det!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback