TGIF

...rackarns vad längesen jag skrivit det...(typ varje fredag på FB...) Men jaja, det är väl det då... Om int annat är det det på 1 vecka för då jobbar jag min 1a dag på sådär 3 månader!!! Och jag ser fram emot det!!!
 
Har kommit fram till att genomgående bland alla mina inlägg här, framstår jag som världens bitterf**ta...Så det är väl bara att inse att jag är det - åtminstone för tillfället, fast egentligen så känner jag mig inte direkt bitter, möjligtvis cynisk, kall, sarkastisk med a 'bit of sense of humour' nånstans då och då...Känner mig lite som Ghandi, förutom att jag kanske tänker f ö r mycket ibland....
 
Word - eller hur???
 
Fast den där magkänslan jag skrev om... den känns fortfarande klockren! För det är intressant att upptäcka hur människor ändrar sitt sätt att vara, sina 'mönster' över en natt typ... That doesn't make any sense... om man inte litar på magen alltså...
 
Ser i alla fall fram emot att tillbringa en viss del av kvällen med A & döttrarna (om nu inte teen'sen har andra planer)... C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback