...sweet Monday...as always!

...sovit sådär 12 timmar i sträck igen... men förmodigen behöver kroppen det just nu så då är det bara att gilla läget och sova lugnt =)
Mitt 'Falk-marathon' igår gick åt pip-svängen, blev bara en film för den andra 'pixlade' - wonder why?
 
Hur eller hur... sweet Monday var det ju! I brevlådan låg ett paket som S har väntat på... så det var lite julafton för henne kan man lugnt säga =)
Själv konstaterar jag att vi kan handla därifrån fler gånger, med tanke på pris, kvalitet & leveranstid - jag är klart positivt överraskad! (själv hade jag 3 små ynka saker i paketet, 2 eye-liners & ett läppstift  - som jag knappast kommer att använda)
 
 
Bilen rullar igen dessutom! (ja, jag har vissa problem med den .- hurså?!?!)
J tog sig en prommis till Torgvägen & bytte helt sonika batteri så numer sitter det ett sånt här i den:
 
 
...jag 'lånade' helt sonika batteriet från Electran tills vidare... för imorgon åker andra batteriet på laddning så är det 'fit for fight' igen! Men - tack vare att bilen är igång så kunde jag göra min sedvanliga måndagshandling så det blir nån form av middag idag! Återkommer kanske under kvällen, PM to myself - don't miss Top Model 2100!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback