...saturday night live....

...blev ingen Mello... inte efter första 20 minuterna... tur Army of Lovers var först ut!!! Annars hade jag missat dom, för annars kändes det ut precis lika värdelöst som jag har antagit att det varit i år...
 
Fastnade däremot med en 'Maria Wern' istället - svensk thriller när den är som bäst! Garanterat att jag kommer att sova med ett öga öppet, alla hundarna i sängen och yxan under den...!!!
(det är längesen en film varit så här bra...på riktigt!)
 
...se den - om ni törs!!!
 
Ska gå och se klart den nu jag...var tvungen ta en liten break för att hämta andan... Avslutar lördagen med lite kloka ord som jag hittade (hittar 'bra att ha saker' ofta under mitt surfande)
Sleep tight!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback