...nyvaken eller uppskrämd...?

...eller inget av alternativen...
 
Farley tyckte det var dags att han och klanen skulle få gå ut så det var bara kliva upp och lyda order... (just nu har den mindre delen av klanen någon form av 'Leos Lekland' i min säng, men det är ju inget ovanligt)

Men jag är ändå nöjd över att vakna pigg & glad  0815 en lördagmorgon, för det är inte alla mina vänner förunnat idag.. Det var några som hade 'party-mood on' men jag avstod, till förmån för Farmen, film & säng... och för att jag hade en tandvärk från h****te (man ska inte vara arg och bita av tänderna!) Hur som helst, så hoppas jag att dom har haft skoj och att all eventuell bakfylleångest har varit värd det :D
Själv sparar jag mitt 'pary-mood' till ljusare tider, sommar och sol (förhoppningsvis) och när allt man behöver iform av berusning är att sitta bakom ratten på en V8... eller bara höra ljudet av dom...
Fick plötsligt en vision av en vårkväll på Räntheden (ett av mina 'smutronställen') med en flock hundar som får springa av sig, bada i tjärnen som blivit från sandtaget, se alla tecken på att skogens djur vaknat till liv...Oh Shit vad jag längtar!!! Hittade några bilder i min mobil från förra våren....
 
 
Början på April -12..med en helt fantastisk skare att gå på!
 
 
Början på juni -12... när 'tjärnen' var proppfull i vatten..
 
 
Juli - 12...
 
Ja...snart är vi där!!! (och lika fort har vi passerat det!)
Ska återgå till kaffet och sluta sitta och drömma om vår/ sommar, tror jag ska ringa min storebror och kolla världsläget en sväng!
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback