(not so) early morning wake up....

...rackarns vad jag sovit gott....
 
...kan bero på att en liten Frank smög sig in under täcket kanske <3
 
 
...eller att jag uppnådde detta....?
 
Det var rätt skönt att 'dumpa' telefonen igår...tror jag ska börja göra det oftare - och då menar jag verkligen slå av den och inte bara ha den på 'ljudlös'...Inte för att det nu ringer överdrivet mycket till mig - absolut inte!!!
(om nån nu trodde att jag försökte göra mig märkvärdig?)
Utan för att det är skönt att bara inte vara anträffbar 24/7... kanske jag kör min systers (gamla) modell? Bara ha på den när jag vill nån nåt och inte annars - det körde hon med i flera år! (hon har ganska mycket 'odd stuff' för sig (men på ett roligt sätt) om jag funderar på saken...men det kan nog bero på att hon är raka motsatsen till en tekniknörd... Hur som helst är hon världens bästa syster och jag skulle aldrig vilja vara utan henne <3
(hur vi nu kom in på det?)
 
Men, men.... ska vicka  i mig mina koppar med java, inventera vad som fattas till middag (jag tycker a b s o l u t inte om att handla på söndagar = tomt i affärerna), dra ett 'in'n out' på Kobi så är dagens måsten fixade!
Peace Out!
(och kom ihåg att hitta DIN 'innerpeace'... den kommer inte om du inte söker den!)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback