...no shit (igen) alltså...

...tur & retur Luleå...
 
Besöket gav inte utrymme åt nåt annat än att hasta genom stan, kasta i sig en kopp kaffe på busstationen (det var faktiskt riktigt gott!) och sen bara vänta på att få komma hem...
Men helt ärligt hade jag kunnat stanna över dan, för där sken solen!!! Och hur man blir glad av det <3
 
Fick lite att fundera på, men förhoppningsvis så fungerar det... det borde det göra för 10429:- för 1 månad... har faktiskt inte hört talas om dyrare medicin.. men har ni koll på nån så berätta! Tur vi har högkostnadsskydd i Sverige..
 
Längtar som fan efter vår/ sommar! Har så mycket funderingar & planer! Jag vill göra MT med Nova & Farley och jag vill åka till Tåme på läger... men jag kan inte göra nåt av det så länge jag inte kan hålla i ett koppel... :(
 
 
Översta bilden chillar Farley & Nova i soffan... (observera Theo & Kiara i bakgrunden) och nedre bilden
är från vänster till höger Nova, Farley & Goblin som dampar runt en av dom sista fina dagarna i september...
Tja...ska googla vidare på nätet, dricka lite kaffe och bara vara...
Peace Out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback