...men rackarns!

...kom just på att idag är det 2 månader sen jag gjorde mig av med mitt nikotinberoende!
Vad jag är duktig!!! =)
Från början bestämde jag att jag skulle köra det den 'hårda vägen'  - d v s utan nåt substitut överhuvudtaget, sen tänkte jag om... det finns ju faktiskt nikotinfri snus & mitt mål var 1 dosa i veckan... max! Det har jag hållit (med råge) så just idag funderar jag på om jag skulle fira med denna:
 
...nån ekonomisk vinst däremot ser jag inte... även om jag borde ha gått runt 2000:- plus på den här tiden.. men & andra sidan... var det inte det jag var ute efter utan det var att ha ett mål och gå i land med det!
Dessutom är det drygt 1 månad sen jag drack min sista PK...
Det har jag oxå gjort uppehåll med i perioder förut och det saknar jag inte heller! Frollar hellre med LOKA's smaksatta kolsyrade vatten som törstsläckare =)
...fortsätter vidare med mina målsättningar & lämnar rapporter med 1 månads mellanrum - om jag kommer ihåg det!
Peace Out så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback