...med fara för livet...

...tog jag och S oss en promenad med 'browniesarna'... Brunos första koppelpromenad - kan lugnt säga att han var maximalt skeptisk till en början - vadå sitta fast i ett j**la snöre när man är van att skutta runt lös och ledig...!
Men, det blev ingen längre sväng, snorhalt och inget fäste med skorna på vissa ställen = det ser mer ut som om man skitit ner sig än försöker ta sig framåt! Hem kom vi i alla fall utan missöden...
 
Middagen är avklarad och blev så till mig vid matbordet så jag glömde bort att jag kokade broccoli i massor! Sonen tankade hem en app i min telefon som heter 'Shapeup' så jag fastnade ju med den givetvis! Kan ge er ett smakprov över hur den ser ut:
 
 
Nu är det här inte taget från min mobil (fungerar Tele2 häruppe överhuvudtaget?), men ni ser hur det ser ut i alla fall, tyckte den verkade ut riktigt, riktigt bra! Annars händer det inte så mycket världsomspännande här...tror jag ska ta min bok och parkera röven i soffan en stund och bara chilla...
Peace Out!

Kommentarer
vickan säger:

De är ju den där jag har på telefon och tycker den funkar bra när man ska räkna vilket jag inte gör nu :p

Svar: Den var ju sjukt bra =)
Mariana Johansson

2013-02-27 | 20:34:55
Bloggadress: http://emmavictoriaekman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback