...less på snön...

...allt är bara vitt, vitt, vitt..
Kan det inte bli mitten på Mars så solen lyser (inte som nu - med sin frånvaro) & det känns ut skoj att vara ute...
För att inte tala om hur roliga bilarna är med 1 ton snö packat in lite här och där :(
 
 
Hur skoj ser det där ut...? NOT!
 
Mini är den kloka av oss här, hon har tänkt sova sig igenom vintern, som en björn ungefär (eller så är det för att hon
'patrullerar' i tv'rummet på nätterna..) och bara kliva upp om det är nåt gott på gång...
 
...ser ni där hon ligger =)
 
...annars, så har jag hunnit göra kloka saker idag (min måndagshandling as usual..) lämna papper på jobbet & posta vidare lite papper.. druckit kaffe hos J & nu funderar jag över vad dagens middag ska bestå av... Hmm...
Tror jag går och läser lite så länge...
Chill Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback