Kursdags!

...men inte med hund den här gången - och om jag kommer med förstås!
Tyckte jag behövde slipa mina kunskaper i att argumentera & agitera så jag alltid kan vara tvärsäker på att vinna mina diskutioner och inte som nu - bara till 90% (dom övriga 10% är mina diskutioner med S - d v s dom vinner jag a l d r i g!) Jaja, jag är kaxig - men det kan jag ju vara, finns ju ingen här som säger emot mig =)
Andra kursen jag anmälde mig till heter 'Politikerakademin' - så jag ska bli mer 'väloljad' när jag vinner mina argumentaioner - nä, jag skojade bara - men den lät ut vettig, så hoppas jag kommer med på den oxå!
 
Utöver det så har det varit en lagom 'fucked up' Monday.... på ett bra sätt!
 
Insåg när jag vaknade så tidigt att jag inte hade några undanflykter längre, det var bara att ta tag i soffj**ln och försöka få bort lite hår..(köp för guds skull ALDRIG en tygsoffa om du har djur!!!!) Efter sådär 2 timmar insåg jag precis vart all schäferpäls har tagit vägen under fällningen...i soffan såklart!!! Och jag erkänner....den är inte 100% hårfri men rätt mycket bättre... Men det kändes som om ju mer jag borstade (silikonborste = good shit) så desto mer hår blev det...suck! Men nu kan jag sitta & mysa i soffan utan att se ut som en hel pälsmatta efteråt!
 
...sen blev det total skrivtorka! Skyller väl på hår i tangentbordet då....
Återgår till Blocket och ser på hundannonser....en mer eller mindre spelar väl ingen roll :D
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback