...jahaja...

,,,satt och laddade för spruta nr2 men så behagade den inte fungera! Strange indeed!
Blir en tur till Apoteket för reklamation med andra ord... så nu sitter jag och väntar på att nästa ska ha uppnått 'rumstemperatur' får vi se om den är ok...
 
Har nån mer än mig btw lusläst allt om tidsfusket på LKAB?
Jag är absolut helt mållös över hur det har lyckats, tänk om det varit inom vården...??? Då hade tanken aldrig ens kommit på tal för där är man underbemannade nog som det är... Men visst, för LK'arn har det säkert varit en 'GDG' (går det så går det) och det har det uppenbarligen gjort i flera år! Det var ju synd att jag inte hade några 'connections' på stället, annars hade jag ju lätt kunnat jobba minst 120% fast jag egentligen är sjukskriven på heltid... men jaja... bara att inse vilken miss jag gjort i alla år... !
 
För att ni inte ska tro att jag har blivit en total 'Wise Woman' utan any sense of humour så ger jag er dagens värdelösa vetande:
 
Om din bröstvårta är mer än 20cm nedanför ditt nyckelben anses du ha hängbröst!
(det framgår dock inte om det gäller karlar oxå...)
Så fram med måttbandet nu babes och kolla, du med 'sillisar' är diskvalificerad direkt!
 
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback