...jag ser solen =)

...det var på tiden!!!
Synd bara att jag inte kan ta mig en prommis då...eller kan och kan... jag behöver ju inte gå 1 mil, det kan väl kanske räcka om jag går runt kvarteret...
 
Tillbringade gårkvällen som sällskapsdam åt T -  det var riktigt roligt... jag kan lätt leva med (för en kväll) att gå ut och bli bjuden på allt och sen bara åka hem igen... Men det var ju inte bara det som var trevligt såklart, det var fett nice att sitta på Sang's och bara 'vara' & lyssna  på när grabbarna pratade lastbilar mm..
Det var lika nice att glida in på Kievari och inse att det inte var en person där som jag hade sett förut...
Det var 'Plain Jane' goes anonymous for real....Dock kände T igen en person från sitt förflutna...sådär 22 år bakåt i tiden...
Blev djupt förvånad när jag förstår att kvinnan vi pratar med är drygt 40, flerbarnsmor (varav twins som är 2 år gamla!) och ser ut som att hon är max 30år... världen är orättvis ibland ;)
Och ja...jag dissade Melodifestivalen.... första gången i världshistorien jag har gjort det... men gårdagens deltävling hade ju inte direkt något som gjorde att jag tyckte det var intressant... det hade varit för att hissa & dissa kläderna i så fall... Jag såg 'Hajen' från 1975 istället (för vilken gång i ordningen) och förvånas över att filmen håller än...fast den är gjord i forntiden...(ja, jag är oxå stenålders...)
 
Nåväl, dagens schema innehåller... 'städa upp efter inbrott i köksskåpet' så en dos Ipren och lite assistans av S så går det nog bra...
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback