...jag har fastnat...

...i filmens värld!!!
Det har varit/ är Johan Falk resten av kvällen!!! Pulshöjande och riktigt bra den 1 1/2 film jag har sett...
Gjorde ett 'break' för (sen) middag för att jag insåg att det kanske var läge att äta och lagom till dess kom S & R  hem =)
..kan dessutom tillägga att utan A hade det inte blivit nån middag för jag fick åka med henne t Bränna och handla!
Friends <3
 
Hur som helst, enda orsaken till att jag sitter framför datorn nu istället för tv'n är att Mini trampade på fjärrkontrollen så filmjäveln slog av och det går INTE att spola fram av nån anledning... Så här sitter jag alltså, när det började bli som mest spännande sådär halvvägs in i filmen och får vackert vänta sådär 45 minuter till innan jag kan börja se igen... eller vänta...jag måste slå av den, för jag ska ju se Farmen så då får jag vänta 50min till efter det...
Ja, vad säger man - kvällen är räddad...
Eller oxå skiter jag i att se sista halvan just ikväll utan ser ett par andra Falk-filmer istället...
(Det kallas I-lands problem...)
 
Fick förfrågan om att vara 'driver' till Luleå ikväll oxå men jag avvaktar tills nymedicinen börjar verka så mina händer (och fötter..) mår lite bättre... Men klart vi måst till Luleå!!! Och sen Boden 22a mars =)
Ja och Piteå 26e februari...
Kul att vinter-mörker-skitperioden snart är slut så vi kan börja drälla runt efter vägarna igen - me like!!!
Och ja...irritationerna från förmiddagen försvann...skönt, för det tar så mycket onödig energi att gå omkring och känna sig på dåligt humör...
Puss & hejs bara därför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback