...ja va' fasen...

...jag sket i promenaden - höger knä sa upp sig lite grann så då fick det vara...
 
Har ändå fått dan att gå, as always, träffat trevliga människor (på ICA av alla ställen) så det gjorde min dag litegrann faktiskt! Har suttit och 'internetshoppat' med S - sett på skor (allas vår passion här i livet) men vad jag verkligen behöver är en vårjacka! (eller behöver och behöver....jo, det gör jag för Nova åt upp min förra!)
Hittade en softshell, typ den på bilden men i turkost, har jag övergett min cerisa slinga i håret kan jag överge det som detalj i kläderna oxå... eller hur?
 
 
Helt mega-super-vanlig modell!
 
..passar 'plain-Jane' perfekt :D
Funderar hur jag ska fördriva resten av kvällen..hmmm....men det brukar ju lösa sig det oxå!
Hade en liten 'magkänsla' igår beträffande personer i min närhet, det känns som att den är ganska klockren...men det lär ju tiden utvisa! Sätter punkt här för den här gången!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback