I'm in a hurry and I don't know why....

...så det kan bli.....
 
'I'm in a hurry to get things done
Oh I rush and rush until life's no fun
All I really gotta do is live and die
But I'm in a hurry and don't know why

Don't know why I have to drive so fast
My car has nothing to prove
It's not new
But it'll do zero to sixty in five point two'
 
saxat från texten av ALABAMA
 
.....................
 
Men jag har faktiskt rusat runt nu på förmiddagen, trots en liten försovning så har jag hunnit med precis allt jag skulle (tror jag)... *nöjd Marris*
Sitter och tar sats för att trycka in första sprutan in kroppen men  - jag gör det hellre själv än på VC (dit jag oxå hunnit vara & lämna prover) för dom hade inte en susning om vad eller hur detta skulle göras???!!! Vilket innebar att jag rafsade ihop min påse och drog vidare... klok som en bok, eller hur?
 
 
Återkommer med rapport över hur det gick... men det var ju inte så avancerat!
Fyndade semlor åt 'barnen' på Kobi - inte hembakta, men en glad överraskning kanske  i alla fall
(och sen hände det grejer som var liiiite oförutsedda....voj voj)
 
Kan återkoppla och säga att jag nyss tagit sprutan..det svider lite på låret men annars var det peace of cake to do it! Nu håller vi tummarna att det fungerar!!!
Fick göra vågen åt månadens fjärrvärmeräkning i alla fall - hooray!!!! På riktigt alltså! Ibland blir även jag glad åt räkningar =)
Ska återgå till min telefon nu & surra med J -
C U!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback