...I can see the Sun...

...men det är fortfarande sådär 55C för kallt...
Vintrarna  - dom är till för att genomlidas...men å andra sidan - jag skulle inte vilja vara utan dom heller!
Utan dom skulle inte somrarna uppskattas lika mycket här uppe...
 
Och vad som definitivt uppskattas är måndagar! Ja hela veckan fram till fredag faktiskt! Men det beror förmodligen på att folk har normala dygnsrytmer och jag slipper bli väckt vid 2-tiden, 3-tiden, 5-tiden...tja, det är bara välja ett klockslag efter 24 - förmodligen har jag vaknat då... vilket oxå innebär att jag är tröttare än dom som drällt omkring den tiden för att dom får sova i lugn och ro till 3-4-5 på eftermiddan....
Nej - det är inte pensionärsvarning på mig - allt jag vill är att få sova en hel natt oavbrutet, 8 timmar.. det vore lyx för mig!!! (Hmm....hotellweekend kanske, men det är inte 'egen' säng...)
Ska sluta gnälla på en strax, d v s när jag sätter punkt här och det gör jag nu!
PU NKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback