Givande dag....

....oh yes!!!
 
Drog iväg till Kalix på e m men mellanlandade först på Grillen för lite lunch åt S, där fick jag en komplimang av ägarinnan som gjorde mig väldigt glad :D
Hann ranta lite i Kalix före utbildningen, fyndade Lars Keplers 'Eldvittnet' för 49:- Har i o f s hört den som ljudbok (låg vaken 2 nätter) så jag vet att den är ruskigt bra, men det gör ju inte ont att läsa den oxå... Funderade på att köpa 'Livet de Lux' men...nja...har läst dom 2 andra och är väl inte direkt satisfied med sättet han Lapidus skriver på...
 
Handledarutbildningen då? Jamen den var grym!!! Men det berodde nog på Cecilia som höll i den! Skulle jag ta körkort idag skulle jag definitivt göra det hos henne! ...3 timmar visslade iväg (åtminstone tyckte jag det) med lite kaffe undertiden! Och självklart så var hon en r i k t i g hundmänniska dessutom, borde jag ha fattat för att personkemin stämde så bra =) D
Det visade sig att hon tävlat bruks SM några gånger med sin Border Collie och brukade hålla i kurser oxå!
Hur sjukt var inte det???? Hann surra lite hund innan vi drog hemåt - vilket gick i sakta mak för såklart så var det ju snorhalt.... Men - vi tog oss hem och det var väl det viktiga! Ska hoppa i säng nu och se hur mycket jag orkar läsa...har böcker utspridda runt hela sängen av olika genren - allt efter vilket humör jag är på...
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback