Fett nice....

...att ha sovit som en gris inatt - men & andra sidan har det varit lite sömn sista nätterna, kan bero på fullmånen det kanske? Men imorgon är det väckarklocka som gäller, så jag inte försover mig första dan på jobbet =)
Ätit världens stadigaste frukost, men då lär jag vara mätt till ikväll oxå...

Äggröra, bacon, fläskfile & beasås....
 
Näää....kan inte påstå att jag precis går ner i vikt på det - men jag går då inte upp heller =)
Kan knappast räkna med att 'krympa' när jag inte (ännu) kan använda kroppen till 100% p g a alla inflammationer... men det är ju det som är förhoppningen - att dom ska bli mycket mindre med sprutorna! Och grejen är att jag tycker att mitt högra knä redan känns stabilare! Wow liksom!
Planer för dagen? Inte många...ta in posten...ev ta en kort promenad, skriva en lista och handla...
Ja just ja...har hunnit anmäla mig till en till kurs - med hund denna gång - på Piteå BHK i juni! Hoppas vi kommer med på den...1 miljon tack till min AL som tipsade om det!
Insåg förresten inatt att jag (utan att tänka på det medvetet nu) har uppnått ett av mina mål...med att sluta känna stress... kan lämna telefonen hemma, ha den på ljudlös hela dagarna och bara kolla av den då och då... Jag kan vakna på natten utan att behöva veta vad klockan är och somna om... fatta hur skönt det är???
Lilla Nirvana liksom! Hoppas det håller i sig nu när jag börjar jobba, men jag tänkte börja med att inte ens ha med telefonen dit... we'll see...
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback