...det var precis det jag visste!!!!

Filmen avspeglade sig i drömmarna!!!
(men det hade nog blivit värre mardrömmar om jag sett klart Mello...!!!)
Men det innebär ju att jag måste se dom andra filmerna oxå...likabra att ta dom ikväll!!! (för snart är det vår/ sommar och då står tv'n på 'offmode i ett par månader....finns väl ingen som har tid att se på tv då??? Om det nu inte regnar nån vecka i sträck förstås...)
 
 
 
 
...kvällen är räddad!!!!
 
..och om någon nu har missat honom i Falk-filmerna och bara stirrat sig blind på Joel Kinnaman så m å s t e jag ju ge er 'Seth Rydell' - alias Jens Hulten... Den ultimata 'bad guy' på film - från Sverige!!! Otroligt!!!
 
 
Hade en massa kloka saker jag tänkte skriva men så spårade det ju ur såklart...får väl 'samla ihop' dom igen och göra ett nytt försök senare... now it's time to take off!!!
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback