...det känns som om...

...det här är 17 gången jag börjar på ett inlägg, har 'kommit av mig' varenda gång innan... men nu tänkte jag 'go with the flow' och bara skriva...utan avbrott!!!
 
Info't om Tåmeveckan kom ídag!! Äntligen, som jag har väntat! ...och vilken mega-besvikelse det var att dom ökat på sådär 50% (minst) på kursavgifter mm... 1 vecka där motsvarar en 'sista minuten'  - för TVÅ personer!!!!
Men jag hade ju såååå velat åka... till jag hade 'peptalk' med V och vi kom fram till att det är vettigare att lägga ut lite pengar och kursa på hemmaplan istället (blir mååååånga kurser för dom pengarna) och få lite ordning på djuren för att kanske satsa på Tåme nästa år... Klokt, eller hur?
Sen vet jag ju inte om händer/ fötter/ knä håller för det ännu.. start för Enbrel'en är satt till imorgon och testperioden är 3 månader så då vet vi om det fungerar eller inte.... (håll tummarna!!!!)
...för det är ju så att om det i n t e fungerar... ja då har jag uppenbarligen nån hund för mycket....
 
S & R har dragit ut på misson på Brännvalls, blev glatt överraskad när jag satt vid köksbordet i morse och en R kommer nerför trappen :D (dom har 3 års dag idag så klart dom vill fira) Sonen har varit hem & ätit middag så jag passade på att kasta i mig lite rester jag oxå...
Roliga news btw: dotter E kommer 'hem' & gör sin praktik så då får jag se och pussa på henne lite oftare <3
(kanske stylat håret nångång oxå.. hmmm)
 
Ska fortsätta mitt 'Carpe Diem' och se vad jag kan tänkas hitta på härnäst...
Chill Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback