...ännu mer less på snön!

...förardörren på bilen har totalfrysit igen... har stått och slitit i den i ren frustration (och ett stort mått ilska...) men inte ville den vara med för det... förrän sonen öppnade den från insidan - av nån anledning fungerar det utmärkt?
Den behöver stå inne i + 25C i minst 3 dygn och tina upp litegrann tror jag...
Men, S kom sig då till skolan i a f och det var ju det som var målet....
 
..en annan sjukt irriterande grej...
Eftersom jag haft 1 dussin datahaverier på kort tid så har alla mina sparade bilder försvunnit!!!!
Eller egentligen inte...dom finns på fb, men jag totalvägrar att logga in där bara för att hämta 'hem' dom igen...
..bara börja samla på sig nya istället - yeeey! (or not!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback