Alla hjärtans dag!

...och förmodligen så är det x-antal människor (läs 'av kvinnligt kön') som går i taket för att det inte dyker upp nån chokladask, inga blommor, inget fint smycke, ingen 'no limit' VISAkort....
Till alla er så har jag ägnat 5 minuter av mitt liv åt att söka rätt på denna:
 
 
...är ni med? Ni fattar? Bra! Då behöver jag inte upprepa mig - nice!
Enda orsaken till att jag har tänkt mig nån form av firande idag är att min barndomsvän fyller år just idag! (vi ska fira med kalvsylta & kaffe) och hade vi haft kvar Ozzy hade vi firat honom oxå... men annars - så är den här dagen till för att alla affärsidkare ska få lite mer plus på sitt konto... Men det har ni oxå fattat eller?
Och nej, jag är inte bitter på något sätt... bara lite mer poäng på mitt 'vuxenkonto'.... =)
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback