Vildhjärta!

...gammal bra låt med Stiftelsen, men 'söndagsverisionen' är sjukt mycket bättre - hittade den inte på Youtube tyvärr... :(
 
 
Bästa strofen i texten:
'Jag ska få dig att hoppas, jag ska få dig att tro,
jag ska krossa ditt hjärta, ta ifrån dig din sol,
leka med dina känslor, rasera din bro, visionen av oss i min hand....'
 
Frågan är - har jag lyckats... ?
 
Seriously, är på väg till Luleå på läkarbesök x 2 - först ortoped på Sensia (karpaltunneloperation?) och sen till min husgud Bozena Möller. Känns lite tight om tid, det ena kl 1000, det andra kl 1100 men ser fram emot att luncha med Sarah och Emelina på stan sen och eventuellt catcha upp Sussi på en fika!
Återkommer under kvällen!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback