Soon to be Monday...

...undrar om jag kan sova bara?
Tog en liten powernap (på nästan 2 timmar) för att kompensera det jag inte sovit inatt - är klart imponerad över att jag alls vaknade på morgonen och inte ens var trött! Måste vara alla endorfiner som rusar runt i kroppen för att allt känns så j**la bra just nu? Men livet ska ju ha upp- och nergångar med jämna mellanrum sägs det ju?
Jag kanske inte är rik på just pengar, men jag är rik på grund av de vänner som finns i mitt liv och att jag vet på vilka grunder jag står, vad jag har och vad jag inte behöver... Det kanske inte kan definieras som 'lycka' - men ett harmoniskt liv i alla fall?
Jag har satt upp nya mål jag ska uppnå under sista delen av det här året och att jag kommer att lyckas finns det ingen tvekan om, det är bara jag som är inblandad så oddsen är 100% till min fördel - det ni :D
 
Hundutställning har det varit i helgen oxå - årets händelse för alla som är 'hundnördar' på något sätt! Har klivit upp 0600 både lördag och söndag och agerat funktionär i insläppet - the same place as usual och sen grejat där jag haft en uppgift att fylla, lördag öste regnet ner i princip hela dagen, ihållande, kallt och jävligt! Kom hem i skick som ett dött pälsdjur som nån krokodil förvarat under vattenytan i väntan på att köttet ska bli mört - utan underdrift! Men en pn senare, en varm dusch & lite fix så styrde jag Buick mot Kalix med ett galet härligt gäng människor! ...och nånstans kring 0245 var jag hemma igen...Tog ett tag att varva ner så det blev som sagt var inte många timmar sömn, men är man en krigare så är man :)
Dessutom, skulle jag inte vara så full av energi så hade jag knappast orkat alls men, men - nu är jag det - life is great as I have said!
 
Har dessutom vinkat av LillaMy på hennes resa till en studentexamen  - det känns lite konstigt att hon kommer att vara 'försvunnen' så många dagar i sträck men...det är en resa som måste göras för henne och var hon vill göra den är hennes val - jag finns alltid kvar här <3
 
Det känns som om jag hade mer att fundera över, men jag hoppar det ikväll...tror jag ska ta en bra bok och bara chilla ner i soffan under en filt och ha lite 'feel-good' stämning resten av kvällen - jag fick ju avsluta den med en synnerligen god vän så jag har haft det riktigt bra!
 
Sleep Tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback