Soon to be Friday....

...ledsen att jag inte checkade in här igår - jag hann helt enkelt inte!
Ibland måste man faktiskt vara lite huslig oxå, dessutom blev det en nice evening med brudarna och sen även Anna och Kalle - somnade hela så gott sen - och vaknade före f*n på morgonen, vilket inte gjorde så mycket - mer 'spare time' till mig - som ändå drällde in med andan i halsen just före 0700 på morgonen... shit happens when you party naked har jag hört!
Egentligen skulle vi grilla på Lappberget igår, men det blev sen middag här istället och absolut egentligen skulle jag ha åkt en bit söderut och chillat vid en eld i förrgår men det blev så sent så jag skrinlade den planen tillsvidare - är rätt säker på att det kommer fler tillfällen ;)
Helgen då?
Jamen det blir ju hundutställning hela helgen! Det kommer att bli grymt roligt, minst 40 av alla 1280 hundar kommer jag att vilja ta med hem - som vanligt! En Saluki här, en Rhodesian där, en tea-cup Chihuahua, en Bulldog... och allt där emellan <3 Jag blir så kär varenda gång...
Villken tur jag har en liten flock hemma att mysa med - eller hur?
Insåg en lite rolig grej förresten, ja - jag sover fortfarande upp-och-ner i sängen (det är alldeles för besvärligt att vända hela sängen) så mina nattgäster blir lika förvånade varenda gång när dom vaknar...
'Dom' i plural är bara ett uttryck btw - lite detaljer är såklart 'private' men det fattar ni väl?
Anyway - ska tagga för sista uppstigningen den här veckan!
Sleep Tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback