Ruby Tuesday

...ja, gammal rubrik som jag använt ett par gånger - båder här och på facebook, men jag gillar den eftersom det är en gammal låttitel...
 
Det blev en galet bra tisdag trots en stressig förmiddag! Det var dessutom dom dyraste 5 minuterna av mitt liv hos ortopeden på Sensia - för det tog 5 minuter att konstatera att det inte är nerverna i handleden som är i kläm - alltså behövs det ingen operation! Kan lugnt säga att jag dansade genom hela stan ut till 'udden' för nästa besök som oxå avlöpte lika bra...
Hann dejta Emma en snabbis på stan och sen drog vi fet lunchbuffe på Baan Thai, jag, Sarah och Emelina  - den satt gott ska ni veta :P
Har inte precis tänkt 'föra dagbok' över resten av dagen, det räcker som sagt var med att den har varit galet bra!
 
Vad händer mer på Backvägen då? Inga större draman - jag följer som sagt var planeringen, kanske inte helt tidsmässigt men det är resultaten som räknas till slut - yes I am a f**king bitch när jag vill och behöver - ingen bitterf*tta dock, det stadiet är passerat innan snösmältningen .- det blir så när man ser möjligheter istället för svårigheter, tar tillvara på tillfällen, fångar stunderna och framförallt - har goda vänner i sitt liv!!!
Kärlek till er  - ni vet vilka ni är <3
...och ni som i n t e känner er träffade, känn ingen sorg över att mitt liv är så bra som det kan vara just nu - lev ert eget istället och gör det bästa möjliga av det...
 
Peace Out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback