Kan själv!

...sovmorgon på morgonen - men vaknade ändå halv åtta...kan bero på att katten inte levt rövare i natt så jag fick sova mina timmar i sträck kanske? Tog en prommis med 'flocken', fixade kaffe, läste tidningen och sen var klockan ändå bara 9... chillmode tills det kändes ut som läge att dra till skogs för min inplanerade dag...
 
Anyway, drog iväg till Bränna och inhandlade både det jag behövde med mig ut i naturen och sånt jag behövde hem - Apoteket, Ica och OK/Q8 och sen var det raka spåret iväg :D
Det blev en timmes promenad i omgivningarna innan vi återvände och gjorde upp eld och inväntade att Sarah skulle anlända.... Skönt ja men nånting!
 
 
 
 
Nåja, har precis duschat och funderar på vad resten av eftermiddagen/kvällen levererar.... kan lugnt säga att hundarna sover efter en lång dag i skogen - men det var vad vi behövde - rekreation kallas det har jag hört ;)
 
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback