Jag ljuger!

...inte blev det nåt 'Idol' för mig igår - fastnade framför datorn tills det var läggdags...
Det blev inget 'Idol' ikväll heller - däremot 3 helt sjukt roliga timmar med Anna och Stina på Bulandsgatan - tiden bara rann iväg - fast egentligen har jag varit på språng mest hela dagen - och jag stormtrivs!
Har inte så mycket mer att tillägga just nu, onsdag imorgon = snart helg och den är helt oskriven...
Det blir varken Boden eller Kiruna i alla fall - men utöver det vet man aldrig vad som kan hända, det kan t o m bli så att jag ligger hemma i soffan och ser nån bra film... ibland behöver man det oxå i sitt liv ;)
Helgen därpå däremot är redan inplanerad...
 
Sleep Tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback