Holy Crap!

...här har jag inte ens funderat på att uppdatera bloggen, loggar in och ser att folk besöker den i alla fall - tack ska ni ha :D
(...inte för att jag riktigt vet vad ni har förväntat er att få läsa...? Tips kanske?)
 
Här händer det absolut inte mycket och det som händer är kanske inte direkt värt att skriva om, eller jo - det kanske det är - om jag nu är kryptisk och använder 1 miljon undermeningar och 'statements', men ska det verkligen löna sig...? I don't know? Jag kan i alla fall säga så här: jag har nått ett av mina 'mål' så nu kan jag avsluta det kapitlet i mitt liv - om det var värt det? Japp, det var det :D
Egentligen kan jag avsluta flera saker eftersom flera saker är uppnådda, men just det här var speciellt, ett 'statement' på riktigt som jag verkligen var tvungen att göra - det tog möjilgen längre tid än vad jag hade tänkt men det gick enligt planerna i alla fall och det var klart värt det...
Ibland måste man visa var skåpet ska stå - eller hur?
Andra saker kanske inte var så 'expectable' men dom hände i alla fall men det hade säkert någon mening det också....saker brukar ju ha det?
Anyway, imorgon blir det Luleå och två läkarbesök inbokade, ett hos en ortoped och ett hos 'min' läkare så den här tiden imorgonkväll borde jag veta om jag ska operera handlederna eller inte. Det intressanta är hur jag i så fall ska lyckas hålla stilla högerhand i minst 1 vecka? Lägg mig i gipsvagga någon?
Nä, ska fixa lite käk nu, möjligen k a n s k e jag uppdaterar senare, när jag filosoferat en stund!

C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback