Den här veckan....

...kommer att gå fort - det känner jag på mig!
 
'End of Summer Weekend' till helgen - det innebär en 'all in' helg - men i nyktert tillstånd, är man nog sanslös så behövs ingen alkohol och det är roligare utan...
Massor med saker inplanerade, skiter dom sig så finns det 'back-up' planer oxå fram till punkt C och skiter det sig oxå - fair enough - det kommer att bli galet bra i alla fall - även om det bara slutar med en grillad korv i skogen!
Möjligen kan det bli lite körigt med eventuella inplanerade dejter eftersom dom skulle inträffa samma kväll men med 10 mils avstånd emellan - men det löser sig det oxå - allt går om man bara vill - eller hur?
...och om man inte vill så går det oxå ;)
Det intressanta med det hela är att det i n t e var 'raggarpack' utan hojåkare - båda två... konverterade raggare kanske man kan säga, men ett lite lustigt sammanträffande.. men jaja, sånt som händer ;)
Det ännu mer intressanta är att jag kanske bara hittar på allt här ovan - som en liten 'teaser'... men det kommer ni aldrig att få reda på förrän efteråt - visst är jag snäll :)
Men det beror nog på att den här måndagen varit sjukt bra den oxå och jag känner mig lagom 'iljjers' innan läggdags..
 
Sleep Tight and remember .- it was curiosity that killed the Cat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback