...vem kan man lita på....

....sjöng Tomas di Leva på sin tid! Genomgående har jag lärt mig (den hårda vägen) att man kan faktiskt inte lita på alla..tyvärr... men dom du kan lita på... människor du kan sätta din själ i pant åt!
Igår hade jag hjälp av bland annat en sådan människa, som dessutom kunde konststycket att backa ut en liten, liten Electra ur sin vinterförvaring (det gick som smäck) och senare blev det the' och massa surr där oxå  <3
Den andra var givetvis J - som ställer upp för mig när han kan och jag blir lika glad varenda gång!!!
...bilen då - ja men det gick som bara en Buick kan gå, klockrent och vackert och startade dessutom på första försöket! Återstår bara en besiktining, bussningar och ombesiktning så är den redo för säsongen! (ja och slutsteget oxå givetvis!) ...så det blir nog sommar i år oxå ska ni se!
 
lite reklam på det då  - eller hur =)
 
Ska ta sats och hoppa i duschen, har vräkt i mig proteiner och kaffe så magen står i 4 hörn ungefär, fortsätter med en Celsius på jobbet sen... och idag tror jag att jag tar med ett headset... lämnar inga mer förklaringar än så....
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback