...väntar finfrämmande!

...vid tre-tiden så måste göra ett litet ryck här med lite alltmöjligt... bara att ta sig i örat och börja då kanske...?
Men, jag har börjat dagen med att vara morgontidig och handla på Konsum just efter 0800... enbart för att jag var så 'upp-i-åssit- uti bilen igår så jag g l ö m d e köpa kaffe!!!! Och då är det illa!!!!
Skitväder är det oxå, men jag har i alla fall tänkt tagga kvällen för utgång! Så det så! Och inget blir bättre än vad man gör det till och helt ärligt...vad kan (i det här fallet) vara bättre än att glida runt i en egen bil istället för att
1. vänta på att bli tillfrågad/alt be om att få komma...
2. klistra fast sig på nån karl/ alt ragga på nån karl med bil..
3. GÅ! (fast & andra sidan, skulle jag inte ha haft nån bil hade jag hellre gått.... haha)
Anyway... hoppas alla får en grejters dag, för det ska jag ha!
C U!
 
(btw: om man upplever mig för sarkastisk så behöver man inte komma tillbaka och läsa vidare...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback