Tisdagsfunderingar....

...eller egentligen måndagkväll, men då låg jag ju i sängen...
 
Tänkte på Nova och vad folk ska fundera som läser annonsen, ja och med tanke på att bilarna är på Blocket också... (men jag kan ju inte ha två (tre) bilar...det går ju ändå bara att använda en åt gången... eller hur?
Ja hur-som-helst... så hade det varit för... kanske 6 månader sedan (kanske ett år?) så hade jag absolut velat 'förklara mig'.. så att 'folk' ska veta varför... men nu är det ju faktiskt så här: Man (jag) behöver inte alls förklara mig till varför jag gör som jag gör eller agerar som jag agerar... bara till personer som är direkt inblandade (det kan väl vara lite 'fair' kanske?) och sen behöver ingen annan ha nåt med det att göra! Klokt tänkt  - eller hur?
Men om man är dresserad i en herrans massa år till att alltid (behöva) ha en förklaring till allt så har det blivit ett inrotat beteende... som jag håller på att lära mig att bryta!
So for Gods sake - gör inte som jag har gjort - förklara inte bara för att det känns som att du måste... gör det för att det är någon du verkligen vill dela med dig till - för ingen annan behöver bry sig....
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback