Tandvärken...

...från helvetet slog till när jag minst anade det! Kanske vore på tiden göra nåt åt saken och slita ur flisorna som är kvar? Fast den här gången har jag inte varit arg när jag bitit lös småbitar ur den....möjligen väldigt...sammanbiten... Ska döva bort det med lite piller så känns det bättre en stund igen... och troligen dra täcket över huvudet ett varv till, för att förhoppningsvis få en liten, liten solglimt i morgon... om jag inte äter upp ärtsoppan jag fick av 'min' Robert... har varit garnsugen på det hela dagen idag! Hmmm...
Sleept tight anyway! Ja, förresten - en Farley mindre gjorde maximal skillnad i flocken! Det är så tyst, så tyst här när det kommer någon, när väckarklockan ringde i morse (då brukade han tjuta högt),när jag kommer hem... så där ser man vad en hund kan ställa till med oro... But now it is over!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback