..striking Monday back!

Pin-koden ligger numer i säkert förvar på ett ställe bredvid en grej här i köket.. förmodligen kommer den att ligga bredvid en annan grej på ett annat ställe så småningom....Men tills vidare så....
 
Jag har verkligen sugit på att uppdatera, men det beror på att jag har haft andra saker för mig... Fixat med lite papper, kastat ut bilarna på annons (vilket jag hade tänkt göra i fredags, men vi ägde ingen 'Hedenhös' telefon då...det löste sig idag!) tagit hand om en grej på jobbet som har varit lite halvdryg... men nu är det gjort!
Och så givetvis övningskört och låtit 'the clan' dampa av sig!
Funderar på en kaffe och slumpa runt lite på nätet, eller eventuellt läsa tidningen som ligger inplastad på bordet.. Annars kanske jag hinner glömma bort den!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback