..sömnlös i...

..nä inte Seattle - mer då i Björnidet....fast jag tror jag skulle ha sovit bättre i ett riktigt björnide faktiskt....
 
...ser hela mysigt ut - eller hur...? (bild från 'skogsola.com')
 
Fast det kan kanske bero på koffeinöverskott och att jag allmänt var lätt 'övertaggad' igår som gjorde att jag haft svårt att sova... och ljudöverkänslig till max! Jag lovar - jag har hört när håret har rest sig på armarna till och med!
Anyway - ska dricka mitt kaffe och sen....ta en sked och plocka upp kaffeosten bit för bit och njuta av konsistensen och hur den gnisslar mellan tänderna! För det köpte jag faktiskt oxå en bit av igår.... mums!
C U!
(btw - Gina har gummistövlar på rea - haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback