Semester!

...ja inte nu 'Peace&Love' resan... (fast den kan bli nog så spännande!) Nääää.....men jag ska med storasyster, svåger och mamma till Haparanda imorgon! Guess where?
 
 
...RAJALA är bättre shopping än Luleå - allt under samma tak!
 
...men nu ska jag inte handla nåt - bara följa med för att 'göra nåt annat' nån gång... mina nästa s k investeringar lär inte bli ett par jeans, det lär bli delar till bilarna... kanske inte roligast i världen men alldeles otroligt nödvändigt... Det är inte många centimeter snö kvar bakom väggen...
Däremot funderade jag på om det blir ett 'house-wrecking-party' METALLICA-style nästa lördag.... lägger upp videon så fattar ni vad jag menar - hahaha!
 
 
..ser bra ut - eller hur ;)
 
C U!

Kommentarer
Hanna säger:

Åhh så kul med Ikea.:-D fast de får nog vänta ett tag för mig med.:-)

Svar: Jaaa - det är alltid lika roligt!...fast roligare om man kan gå lös ordentligt - men nog vet jag det hinns =)
Mariana Johansson

2013-04-20 | 21:42:00
Bloggadress: http://hannavarnamnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback