...premiär

...för telefon bloggning så ursäkta stavfelen på förhand....tyvärr verkar det som om dator nr i ordningen denna vinter har sagt upp sig... även om jag mer tror på att Nova och katten samarbetat med att plantera in hår i den och kasta den i golvet med jämna mellanrum...(för den delen skulle det stå 'nr 3' däruppe nånstans men nääää...här samarbetas det inte!
Farley har flyttat 'hem' nu.... jag och A har levererat honom till Töre och det kändes lite småtungt... men han kommer att få det så mycket, mycket bättre där på alla sätt och vis...och på morgonen blev det klart att Nova
blir Sundsvallsbo fr o m torsdag... så allt löser sig i slutändan om man tar det lugnt och inte stressar upp sig... vilket jag kan ha en förmåga att göra ibland tyvärr....
Går kvällen då? Ja den blev precis lika bra som väntat! Den hade aldrig kunnat bli nåt annat, det hade jag inte tillåtit - haha! 
Bra folk, roligt folk, snällt folk & snyggt folk - could it be better? Så även om vi fick köra hem bilen så raggade vi ändå en stund... och nästa gång då gör vi om det igen! 
Mer rapport än så blir det inte, inga bilder heller... att vara superunofficial är liksom min grej....
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback