One more...

...Ruby Tuesday!
(och ja - klockan ringde kvart i fem...jag lovar att den timmen tidigare känns i kroppen)
 
Gjorde ett tappert försök att äta frukost men det tyckte kroppen var alldeles för tidigt, så hundarna fick mumsa i sig äggröran och några köttbullar... jag kör med kaffe och äter när jag kommer hem efter 11....det blir nog heeeelt ok!
 
Ser fram emot dagen så där lagom mycket, men så är det ju alltid när man inte riktigt har 100 koll eller kan styra upp det som man själv vill.... fast det kanske jag kommer att kunna göra så småningom - we'll see... =)
Och dessutom - i morgon drar jag ju på mission till Luleå/ Sunderbyn så det ska bli skoj att få se lite nya ansikten!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback