OMG

...I am eating! Det var inte igår! Och inte i förrgår heller...? Om man inte räknar äggröran då på onsdag?
Jag glömmer helt enkelt bort att äta 'when I am up to something'....
Torsken jag gjorde i tisdags var förvisso helt OK, men tyvärr tyckte Nova det också så hon passade på att äta upp den i ett obevakat ögonblick.... men jaja, jag får väl göra ny då?
Fast inte idag, idag står det antingen Kålpudding eller Lasagne på menyn så det blir intressant att se vilket av det, det blir... Och nyss har jag ätit.....(helt optippat?) äggröra! Fett och proteiner i mängder - så det kan bli!
Tonfisken fick 'småråttorna'...fattar inte varför jag köper det varenda gång när jag lik inte ens tycker det är ok att stoppa mer än en tugga i munnen... Men klanen är väldigt mycket vackra i päls och hull så tydligen passar kosten dem mer än excellent!
 
Browniesarna på äventyr!
 
C.U
btw - det heter inte 'Crosstrainer' - det heter 'mördarmaskin'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback