..om man känner sig lagom uttråkad....

...då gör man som mig  - kollar bilannonser på Blocket!
 
Bra mycket skojigare än att spana in kläder, för en bil kan man alltid byta bort i en annan rolig bil, men vem vill byta in din avlagda gamla BH i ett par jeans från Fornarina t e x...?
Ja, ni fattar vad jag menar?
Men eftersom jag är en prutare av största klass ('kan du tänka dig hälften') så lyckas jag dessutom klanta bort det jag hade kunnat vara intresserad av.... för självklart behöver jag en bil med 197hk att åka och handla med???
Not... Men, men - om man har lite att göra som sagt var så.....
Nä, nu är det dags att kasta på sig lite kläder och fånga dagen!
C U!

Kommentarer
ByDeaa säger:

Fin blogg <3

Svar: Tack =)Din oxå!
Mariana Johansson

2013-04-06 | 14:04:32
Bloggadress: http://bydeaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback