Och det blev....

...Kålpudding! Rackarns så gott!
(vilket innebär att lasagnen tar vi nästa gång EmmyLou kommer hem igen, d v s nästa fredag!)
 
Sitter och laddar inför att åka till Bränna och köpa kaffe...annars hade jag tänkt göra det på samma vända när vi kom från Halljärv, men då stod det redan en röd Audi på gården så det blev uppskjutet... och nu hade jag bevisligen kunnat åka istället för att sitta här men nej; jag har nylackade naglar och det slår aldrig fel - i dom lägena blir jag akut p*ssnödig och bara därför står lilla My i duschen... och nääää - jag ids inte gå en trappa upp....
Mexicanskt dödläge med andra ord!
 
Snygg färg på nagellacket är det i alla fall - typ samma blålila som på Onico-dosan!
 
Hörde att det var skotercross i Kalix ikväll btw... fast (som med allt annat nuförtiden) så är det inte riktigt min grej kan jag väl säga...Vad som verkligen 'är' min grej - det har jag inte klurat ut ännu - knyppla kanske? Who knows?
 
...ser enkelt ut - eller hur?
 
Anyway - solen skiner, toan är ledig så jag tror det blir ett 'mission' till Bränna!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback