...not an ordinary Sunday...

...blev väckt av min bror klockan 0900 - vilket hör till ovanligheten, det brukar vara jag som väcker honom på helgerna - eller, jag bara tror att jag gör det och han bjuder på det - haha!
Sitter med en Celsius och har nykokt kaffe (Kharisma) på bänken - koffeindos de lux vilket kan behövas!
Why?
Jo på grund av detta:
 
....himmelskt god dryck som värmer i magen!
 
...jag ska ju faktiskt (förhoppningsvis) iväg snart och byta bil! Det ni!
Gårkvällen då...den började hos K.L i trevligt sällskap och slutade hos kära A med lite deeptalk vid köksbordet...
Men eftersom jag är en människa som censurerar väldigt mycket officiellt så kan jag bara delge er att jag fick mer komplimanger under 15 minuter igår än vad jag fått på 5 år av en viss person - haha - tack lilla My för stylingen till 'rockabilly-chick' - det blev precis som det skulle! ...att det drällde in lika mycket komplisar nu på telefonen (känner du dig träffad - haha) gjorde ju inte saken sämre... Det kan jag leva på i 1 år till...
Men nu ska jag vara sjukt seriös och ladda för att hämta hem bilen!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback